
دینام کامل ام وی ام 530/x33
8,000,000 تومان

دسته موتور چپ ام وی ام 530
2,500,000 تومان قیمت اصلی 2,500,000 تومان بود.2,200,000 تومانقیمت فعلی 2,200,000 تومان است.
درب رادیاتور ام وی ام x33 و لیفان 520/620/820/x60
480,000 تومان
درب رادیاتور ام وی ام x33 و لیفان 520/620/820/x60
کیفیت اورجینال
این متن آزمایشی برای قالب وودمارت می باشد
پرداخت ایمن
این متن آزمایشی برای قالب وودمارت می باشد
دسته ها: ام وی ام, ام وی ام X33, قطعات موتور, لیفان, لیفان 520, لیفان 620, لیفان 820, لیفان X60
توضیحات
درب رادیاتور قطعهای است که وظیفه حفظ فشار مناسب در سیستم خنککننده موتور را بر عهده دارد. این قطعه با دارا بودن دو سوپاپ، به تعادل و توازن فشار آب در رادیاتور کمک میکند و از جوش آوردن آب جلوگیری میکند.
وظایف درب رادیاتور ام وی ام X33:
-
حفظ فشار:درب رادیاتور با ایجاد فشار مناسب در سیستم خنککننده، از جوش آوردن آب و ایجاد اختلال در عملکرد موتور جلوگیری میکند.
-
جلوگیری از نشت:این قطعه با آببندی مناسب، از نشت مایع خنککننده جلوگیری میکند و به حفظ سطح مایع در رادیاتور کمک میکند.
-
تنظیم فشار:درب رادیاتور دارای دو سوپاپ است که با باز و بسته شدن به موقع، فشار اضافی را تخلیه کرده و از آسیب دیدن سیستم خنککننده جلوگیری میکند.علائم خرابی درب رادیاتور:
-
جوش آوردن آب:اگر درب رادیاتور خراب باشد، ممکن است فشار لازم در سیستم خنککننده حفظ نشود و آب جوش بیاید.
-
نشت مایع خنککننده:نشت مایع از اطراف درب رادیاتور میتواند نشاندهنده خرابی آن باشد.
-
صدای غیرعادی از رادیاتور:ممکن است خرابی درب رادیاتور باعث ایجاد صدای غیرعادی در سیستم خنککننده شود.
-
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درب رادیاتور ام وی ام x33 و لیفان 520/620/820/x60” لغو پاسخ
محصولات مرتبط
بلبرینگ کلاچ پمپی ام وی ام 530
دیسک و صفحه ام وی ام 530 هانژی
سفت کن تایم لیفان 520
واشر کامل X33
در هر قسمتی از موتور یک سیال در جریان است که برای جلوگیری از مخلوط شدن و نشت آنها به بیرون نیازمند واشرها هستیم. واشر کامل موتور ام وی ام ایکس 33 تمام واشرهای مورد نیاز در موتور خودرو ام وی ام ایکس 33 را به صورت یک جا در یک بسته بندی عرضه میکند. این واشرها علاوه بر عایق بندی بخشهای مختلف در برابر سیالات، بعضی از بخشها را در برابر خروج گازها و فشار نیز آب بندی میکند. برای مثال از واشر سرسیلندر، بین سیلندر و سرسیلندر استفاده میشود تا فشار داخل سیلندر را در حد مطلوبی حفظ نماید. برای این کار این واشر باید در برابر فشار بسیار مقاوم باشد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.